Thursday, July 25, 2013

0

Alegem bărbatul, calul sau ceasul?

Posted in ,

Simon Baker promovează cursa hipică Prix de Diane Longines

"Elegance is an attitude" - Longines


Un ceas elveţian, un castel în stil renascentist, situat la 40 de kilometri de Paris şi restaurat în secolul al XIX-lea, un cal de rasă şi un bărbat fain-fain, ce altceva ţi-ai mai putea dori de la viaţă? O întrebare retorică la care renumita marcă de ceasuri Longines oferă totuşi un răspuns prin intermediul campaniei publicitare ce îl are în prim-plan pe Simon Baker, interpretul detectivului nostru preferat de pe micul ecran, care nu încetează să ne surprindă cu farmecul şi eleganţa lui nestudiată.

În vara anului precedent, starul din "The Mentalist" a fost numit ambasador al eleganţei şi a intrat în marea familie Longines, din care mai fac parte actriţele Kate Winslet şi Aishwarya Rai Bachchan, foştii jucători de tenis Andre Agassi şi Steffi Graf, schiorul Aksel Lund Svindal, cântăreţul, dansatorul şi actorul Aaron Kwok Fu Shing sau actriţa şi modelul Chi Ling Lin. Pe data de 17 iunie 2012, Simon Baker a participat la cea de-a 163-a ediţie a cursei de cai The Prix de Diane din localitatea franceză Chantilly, desfăşurată sub patronajul brandului Longines, după care a fost protagonistul unei şedinţe foto realizate de celebrul fotograf Nicolas Guérin pe domeniul plin de verdeaţă al Castelului Chantilly, care găzduieşte şi Muzeul Condé, una dintre cele mai frumoase galerii de artă din Hexagon.

Îmbrăcat într-un costum bleumarin ce îi pune în valoare buclele blonde şi ochii deschişi la culoare şi purtând pe încheietura mâinii drepte un ceas din colecţia exclusivistă Longines Saint - Imier, Simon priveşte cu un zâmbet abia schiţat în colţul buzelor un cal maro de rasă pură, pe care îl şi mângâie discret pe bot. 

Simon Baker este ambasador al eleganţei din partea Longines

A doua parte a campaniei nu mai este realizată în aer liber şi într-un decor natural de vis, ci într-un apartament luxos dintr-o metropolă, ceasul din colecţia Longines Moon Phases adăugând o notă de rafinament ţinutei vestimentare cu trei piese, de asemenea de culoare bleumarin, pe care o poartă actorul australian.

Juan-Carlos Capelli, vicepreşedintele şi şeful Departamentului de Marketing Internaţional din cadrul companiei Longines, a confirmat un lucru pe care fanii lui Simon Baker îl cunosc deja şi anume că este foarte uşor să colaborezi cu actorul de peste Ocean fiindcă nu are fiţe de vedetă şi afişează o atitudine respectuoasă: "A fost o plăcere să lucrăm cu el. Politeţea şi profesionalismul lui au cucerit pe toată lumea, inclusiv echipa fotografului. Suntem extrem de mândri să dezvăluim prima parte a acestei noi campanii, în care Simon Baker prezintă colecţia The Longines Saint - Imier".

Simon Baker - ambasador Longines al eleganţei

Dezinvoltura, spontaneitatea şi umorul fac casă bună cu angajamentele contractuale bănoase în cazul lui Simon Baker, la cele 30 de milioane de dolari pe care le-a băgat actorul în conturile personale de pe urma primelor cinci sezoane din serialul-hit al CBS-ului, adăugându-se probabil o sumă frumuşică şi din parteneriatul cu brandul de ceasuri. 

Se pare că pentru Simon ora exactă nu se mai dă la Los Angeles, ci la Chantilly, locul în care a revenit în iunie 2013 pentru întrecerea hipică The Prix de Diane, fiind de data aceasta şi preşedinte al juriului în cadrul concursului ce are drept finalitate încoronarea celei mai elegante femei participante la eveniment. Un bun prilej pentru fidelul Simon să admire femei frumoase, să se fotografieze în compania fostei miss Franţa, Sophie Thalmann, să se delecteze cu muzica lui Nolwenn Leroy şi să ia parte la un mare picnic în ţara europeană pe care o iubeşte şi pe care o vizitează de fiecare dată cu drag. 

Elegant pe micul şi marele ecran, elegant şi în viaţa reală (şi nu ne referim numai la costumele impecabile şi la cămăşile scrobite pe care le poartă în show-ul de televiziune ce i-a schimbat norocul), Simon Baker chiar este o alegere fără cusur pentru a exemplifica sloganul Longines: "Elegance is an attitude". Dar iată cum explică el însuşi semnificaţia pe care o are cuvântul eleganţă în vocabularul său: "Motto-ul eleganţa este o atitudine este un fel de a fi, modul în care te comporţi şi senzaţia pe care o emani. Pentru mine, eleganţa înseamnă să ai încredere în propriile forţe, să fii capabil să te simţi confortabil în orice situaţie şi să fii întotdeauna sincer cu tine însuţi. Eleganţa implică să rămâi curios, să-ţi păstrezi controlul şi, mai presus de toate, să te bucuri de viaţă".

Sursă material video:  http://www.youtube.com



Sursă material video:  http://www.youtube.com


Surse imagini: http://gentleman-lifestyle.com
                          http://iwmagazine.com

0 comments: